31 Temmuz 2015 Cuma

Şişe ve Takı Kutusu :)

Herkese merhaba ,

Sevdim ben bu işleri. En önemlisi derdinizi ,sıkıntınızı aldığı için.

Sanırım en çok da şişe boyamayı :)

İşyerinden Sevgili Zeynep , yaptığım şişeleri görünce 2 tane şişe getirmiş. Bende bir heves çok sevdiğim chivas regal  den başladım boyamaya.

Once 3 kat taffy enamel boya ile boyayıp , severek aldığım kuşlu peçetem ile dekupaj yaptım . Sonra da mozaik çatlatma yapıp , kuruduktan sonra gold metalik ile çatlakları doldurdum .

Sevdim , güzel oldu . Ve sanırım görenlerde beğendi. :)


Ve şişe sahibine ulaşmadan bir de toplu poz aldım hemen :)

İki işi aynı anda yapmayı seviyorum . Birisi kururken diğerini boyuyorum çünkü . Sıradaki takı kutumuz yine işyerinden, bir dediğimi iki etmeyen bir arkadaşımın kızı için . Beyaz boyamayı çok sevmedim. En ufak bir tüy tanesi belli oluyor . Çok farklı birşey hayal ettim ama ortaya bu çıktı . :)



Bu kutuda yaşadığım diğer sıkıntı ise çekmece kısmında yaptığım çatlatmaların içini bir türlü dolduramam. Olmadı ve de dolmadı . Ama en azından deri görüntüsü verip çok kötü olmadığı için tamam dedim :) 


Bu haftadan çıkarımım : Ne yaparsan yap , 1 kez yapmadığında, atladığında , unuttuğunda bütün yapılanlar itinayla silinir. Bu yüzden kendimizi yormaya gerek var mı ? Bundan sonra " Olduğu kadar, olmadığı kader " diyorum . Sanırım bu rahatlamada Sebuş tan aldığım ilhamla , masamdaki lavantaların da payı var :) 


Benden bu kadar . Sevgiyle kalın. Hoşçakalın . Sırada yine bir şişe çalışması ile karşınızda olacağım . Pek yakında :)



12 yorum:

  1. Harika olmuşlar elinize sağlık bloğunuzu takibe aldım bende bekliyorum sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin. Hemen uğruyorum . Benden de sevgiler .

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Sağol canım. Yavaş yavaş daha iyiye. Bir de şu sabırsızlığım olmasa :)

      Sil
  3. Zaten bence önemli olan unutulanlardan, hatalardan yeni bir şey inşa edebilmek, düzeltip, hiç yokmuşcasına, bazen senden başkası anlamayacak kadar güzel örtmekte, ama içinden ders alıp, tekrar etmemekte..Yoksa insan nasıl atar imzasını kendi yaptıklarına? Nefis olmuş nefiiss,,Şişelere devaamm..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım . Bu gidişle şişe toplayan teyzelere dönücem. Bugün bile 2 tane daha geldi :)

      Sil
  4. çok güzel olmuş her ikisi de şişe favorim oldu yürü be yürü harika işler çıkarıyorsun gözüm gönlüm açılıyor her gelişimde .ellerine sağlık canım.sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim teşekkürler :) sende gelip ziyaret edince beni gözüm gönlüm açılıyor :) Benden de sana sevgiler.

      Sil
  5. tasarım blogları ayrı keyifli okunuyor, ortaya değişik ve yaratıcı şeyler koymak takdir edilesi gerçekten ;) sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler . Benimki daha çok görüp yapmak :) Hayal gücü daha ilkokulda malesef :) Benden de sevgiler

      Sil
  6. ah şu boya işleri ne zevkli
    yanlışmış,doğruymuş:) yapılırken alınan hazzın yerine ne konur ki:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Normalde takıntılı değilim çok (sanırım) Ama boyama yaparken takıntımdan eskitme bile yapamıyorum :) hertarafı eşit olmayacak ya, olmuyor baştan . Aslında hesap kitap işlerinden sonra tam bir terapi bana :) Sevgiler .Hoşgeldin .

      Sil