3 Nisan 2016 Pazar

Beni unuttunuz mu ?

Ne kadar çabuk geçmiş 4 ay.
Hep derim muhasebeciler yılsonuna doğru kafalarını kaldırabildiklerinde papatyalar acmış oluyor diye :)
Ara ara hep gezdim bloglarınızı ama ne yorum bırakabildim ne bloguma yeni post ekleyebildim :(

Bu arada tabi ki boş durmadım ama nedense buraya hiç vakit ayıramadım. Geldim ,gezdim ,cıktım..

Yaptığım çoğu şeyin güzelce resmini bile cekemeden elimden uçtu gitti malesef ama ccep telefonuyla da olsa yarım yamalak örnekler cektim hep .

İnşallah fırsat bulursam sırayla yayınlarım.
Özlemişim burayı ve sizleri.
Bu şiş kutusu arkadaşım Burcu için yapıldı . Güle güle kullanmaya başladı bile.








En yakın zamanda görüşmek üzere. Sevgiler.

6 yorum:

  1. Hoş geldiniz. Geçmiyecekmiş görünen zaman su gibi akıp gidiyor değilmi?
    Sağlık olsun baharla geldin bereketlı geldin:) kutu çok güzel görünüyor alan sevindi.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduk canımm. En çok da yorumları özlemişim :) evet malesef bizler küçükken geçmeyen zaman , şimdi su gibi akıp gidiyor. Teşekkür ediyorum .v

      Sil
  2. Tekrar hosgeldiniz. Guzel islerinizle bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok teşekkür ederim . Opüyorum cok. :)

      Sil
  3. Çok şık olmuş bayıldım :) aynı dertten ben de muzdaripim maalesef, ama bu ara daha çok yayin yapacagim kendime söz verdim :)

    YanıtlaSil
  4. sizi unutmak mümkün mü yalnız aylar geçti yine yoksunuz :(

    YanıtlaSil